• Op werkdagen voor 21.00 besteld, morgen in huis. Voor het merendeel van ons assortiment geldt dat je je artikelen de volgende dag in huis ontvangt wanneer je op een werkdag bestelt voor 21:00 uur.
  • Gratis bezorging vanaf €29,99 Bezorging in onze winkels is gratis! We versturen ook met DHL Parcel, dan is de verzending gratis vanaf €29.99. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten €2,99.
  • Wij bezorgen waar je wilt!
  • Online graveren
  • Gratis retourneren* Retourneer je bestelling gratis in een van onze winkels! Wil je het retourneren via een DHL servicepunt? Dit kan ook! Wij brengen dan €2,50 retourkosten in rekening.
  • Advies en service in 100 winkels Voor advies en service kan je terecht in 1 van onze 100 winkels.

Artikel 16 Klachtenregeling

Artikel 16 - Klachtenregeling

  • De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
    Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
  • Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  • Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  • Klachten kunnen (kosteloos) ingediend worden via onze klachtenformulier, ook kun je ons telefonisch bereiken  070-3766361. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00-17.00 uur
Algemene Voorwaarden